نکته برای حفظ انگیزه و پایبندی به اهداف سلامتی خود در سال 2022
نوشته شده توسط : ilmah

بنابراین، در سال 2022 به خودتان قول داده اید که سالم تر زندگی کنید و تناسب اندام داشته باشید. حتی ممکن است این فرآیند را از قبل شروع کرده باشید، اگرچه این روزها بزرگترین چالش این نیست که چگونه شروع کنید. این نحوه ادامه دادن است که بسیار مهم است.بهترین دکتر پوست

ممکن است در حال حاضر به قسمت دوم فکر نکنید. همه چیز در ابتدا خوب است، اما به زودی احتمالاً قبل از اینکه شیار خود را پیدا کنید، با وسوسه تسلیم شدن روبرو خواهید شد. درک دلیل آن آسان است.

تمرین محدودیت‌های شما را از بین می‌برد و می‌تواند از نظر جسمی و عاطفی  به شما صدمه بزند و پایبندی به آن را سخت کند. ما شروع به بهانه تراشی می کنیم مانند نداشتن زمان کافی، لذت نبردن از کاری که انجام می دهیم یا سخت بودن آن کار. وقتی تغییرات را بلافاصله نمی‌بینیم، ناامید می‌شویم، نمی‌دانیم که زمان می‌برد، و بیشتر تغییرات در ابتدا داخلی هستند. این ذهن شماست که باعث می شود از کار دست بکشید و ذهن شما قبل از اینکه بدنتان دست از کار بکشد تسلیم می شود.

البته، شما نمی‌خواهید سفر را در دو ماه متوقف کنید، اما به حرکت خود ادامه دهید.چه به دنبال سلامت جسمی و انرژی بهتر، اعتماد به نفس بهتر بدن، یا اهداف بلندپروازانه‌تر ورزشی مانند دویدن در یک مسابقه باشید. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای باانگیزه ماندن یا شروع ایجاد عادات سالم‌تر وجود دارد.

اهداف خود را بنویسید:

تعیین اهداف اولین قدم برای بیرون بردن خود از درب، و نگه داشتن شما در مسیر است. همیشه باید یک هدف بزرگ و بلندمدت داشته باشید. اما برای رسیدن به آنجا به پله هایی نیز نیاز دارید.کنترل خشم

یک مجله سلامت ایجاد کنید، یا یک تابلو با همه جزیئات بسازید. از روش SMART برای تعیین اهداف استفاده کنید. اهداف ساده، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقعی و مبتنی بر زمان چیزی است که این سیستم از آن ساخته شده است. هدف اصلی خود را با محدودیت زمانی تعیین کنید و اهداف کوچک و واقع بینانه برای رسیدن به آن نقطه عطف ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر هدف بزرگ شما کاهش وزن مشخصی است، به این فکر کنید که چه چیزی امکان پذیر است و تاریخ پایان آن را تعیین کنید. در صورت لزوم با یک متخصص مشورت کنید. سپس، اهداف هفتگی و ماهانه را برای رسیدن به آن هدف تعیین کنید، مانند تعداد تمرینات تکمیل شده یا افزایش وزن از دست رفته.





:: برچسب‌ها: سلامتی،انگیزه ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: